måndag 2 maj 2011

Nya drömmar!

Jag tycker att jag är en väldigt ekonomisk människa. Handlar när jag har råd, aldrig på avbetalning och helst på rea. Det finns en urmänniska i mig som ser själva shoppingen som jakt .. ju billigare och mer jag kan få för nästan inga pengar alls desto bättre.

Tyvärr så resulterar mina jaktexpeditioner ofta i mängder av prisvärda byten som jag egentligen inte behöver.

Nu har jag nedlagt det största bytet av dem alla .. min alldeles egen drömbil!! Och en helt ny värld öppnar sig!!

FÄLGAR!!!!!!!!!

Jag har aldrig funderat så mycket på fälgar, faktiskt. Det har mest handlat om att jag repat dem på ett eller annat sätt .. eller kört på vägkanter eller stenar eller annat som varit i vägen. Maken brukar bli omåttligt irriterad då?

NU förstår jag vad det handlar om. Jag VILL HA snygga fälgar!! Det finns hur många som helst, har jag upptäckt och jag går lystet på upptäcktsfärd i fälgarnas förlovade land .. och vill ha, vill ha, vill ha.

Jag har räknat ut att om jag inte köper ett gnuddinutt i kläd- och skoväg på ett helt år så kan jag köpa mina drömfälgar till nästa sommar.

Och så behöver jag en passande nyckelring!

Jag hittade en på Tradera. En PRADA-nyckelring för 898 kronor!!

Det värsta är att jag för en kort stund tyckte att det var riktigt prisvärt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar