måndag 8 november 2010

En del dagar ..

.. är att stiga upp ur sängen det första misstaget man gör.

I dag har varit en så´n dag. Men vad förväntade jag mig när jag började med att gå till tandläkaren? Där mötte jag en helt ny förmåga som såg det som sin livsuppgift att totaldissa hela mig och utföra undersökningen så smärtsamt som möjligt.

Jag ska ALDRIG, aldrig, aldrig träffa honom igen .. Fredrik den Förskräcklige.

Sedan var ribban lagd .. posten var ingen hit, allt som kunde gå åt fanders .. gick åt fanders och Irländska Milly hittade ett nytt hål i staketet och skrämde slag på mig när jag såg henne galoppera vägen fram ..

.. och sedan bröt jag ihop.

Nu ska jag fortsätta med det ett tag. Tugga på mattan och tycka synd om mig själv ända tills jag släpar mig ur sängen i morgon bitti.

Då ska jag till frissan .. DET kan väl ändå inte misslyckas???

2 kommentarer:

  1. Kusinen från landet9/11/10 09:11

    Man vet aldrig! Om du får för dig att färga håret och anlägga den frisyr du beskriver i din beskrivning av dig själv, finns väl risken att du får skrämselhicka när du ser resultatet. :-)

    SvaraRadera
  2. Hoppas att det blev lite bättre innan kvällen.

    SvaraRadera