onsdag 3 november 2010

Åh .. jag behövde verkligen ett gapskratt!!

Jag har varit så oförklarligt låååååg den sista tiden så just därför är jag enormt tacksam mot Aftonbladet .. för efter att ha läst nätsidans rubrik: Chefredaktör Jan Helin: Därför publicerar vi påståendena om kungen. "En skandalbok av tre journalister med seriöst anslag" .. så mår jag genast mycket bättre.

"SERIÖST ANSLAG"!!!!!!

Hahahahahaha .. jag tror jag dör!!

Jan Helin skulle inte känna igen ett seriöst anslag om det så träffade honom mitt i ansiktet .. det är jag helt övertygade om. Inte heller är ordet seriöst det första jag tänker på när jag läser texter av herr Helin .. bara snömoset om "Gilla lika" där Jan Helin skrev om vikten att få leva och verka bland likasinnade gjorde att jag hade roligt en hel dag!!

Precis lika kul som jag tycker att dagens seriösa anslag var i dag .. TACK!!!!! Jan Helin!

Hoppas kungen får lika kul när han läser skandalboken "Carl XVI Gustav - Den motvillige monarken", om sig själv i dag .. för i morgon ska han tydligen kommentera den "seriösa" journalistiska bedriften inför landets dreglande journalistkår.

Gud bevare Konungen, som de sa förr i världen .. vissa jobb är jag rätt tacksam för att jag aldrig kommit i åtanke för.

3 kommentarer:

  1. Kusinen från landet3/11/10 15:38

    Jag instämmer, jag är mycket tacksam för att jag inte är av något intresse för skandalhungriga snaskiga skriverier!

    SvaraRadera
  2. Du har så rätt, vem f-n vill ha sällskap (objudna eller ej) med överallt och aldrig kunnat slappna av. Tänk att kliva ut genom dörren och få en fotoblixt i ansiktet eller en mikrofon under näsan när man skall ut med hunden, är man blyg och hämmad som jag blir det svårt 8-)

    SvaraRadera
  3. Inte heller jag är av något intresse för skandalskrivande journalister. Dom struntar totalt i mina hemska umbäranden den senaste månaden utan internet.
    Nu många supportsamtal och gråa hår senare är jag äntligen på god fot med mitt bredband igen.
    DET vore något att skriva om det. Men det blir väl i mina memoarer så småningom.

    Hoppas allt är väl med dig och familjen Any!
    Kram =)

    SvaraRadera