tisdag 23 mars 2010

Jag tror inte McFie finns på riktigt ..

.. eller att han dött på riktigt heller, som en del av Viveca Lärns läsare tydligen gör. Men jag följer Saltön och älskar serien och böckerna.

Däremot vet jag att Per Myrberg finns på riktigt och efter skriverierna om hans påstådda sextrakasserier under föreställningarna på musicalen Cats fick jag väldigt svårt att skilja på privatpersonen Myrberg och rollfiguren McFie. Möjligen kan det bero på förhållandet äldre man och yngre kvinna .. men jag satt hela tiden och funderade på hur det egentligen var att spela förälskad i McFie/Myrberg???

Så för min del så är jag glad för att McFie fick ett värdigt slut och att det satte stopp för en massa bitankar i mitt huvud .. som jag verkligen inte ville ha .. när jag tittar på Saltön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar