onsdag 17 mars 2010

Ibland har jag så dålig smak ..

.. att jag häpnar!!!

I dag har jag ingen att äta lunch tillsammans med så jag flipprar runt lite på nätet medan jag dricker mitt efter-maten-kaffe .. och hittar
dessa fasansfulla skor från Nickolas Kirkwood, med imiterat stearin rinnande på de skyhöga klackarna!!

Det skrämmande är min första, spontana reaktion .. jag vill HA!!!!

I en snabb tankeflash såg jag mig själv på något trendigt place .. dansande i strålkastarljuset iförd dessa monsterskor och passande outfit!! Jisses ..

Men i dag blir det som vanligt .. fodrade, välanvända gummistövlar .. mina mer eller mindre utnötta "termosbrallor" med en stor reva på vänsterbenet och en VARM jacka från en glömd och nerlagd arbetarbod.

Bekvämt .. javisst!! Men glamourfaktorn är besvärande låg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar