fredag 12 mars 2010

Ajajajajajaj ...

Hemma igen efter en intensivflykt till London på mindre än 48 timmar!! Det känns som jag drömt?Men så behöver jag bara röra mig aldrig så lite så blir det genast mer verkligt och kännbart. Jag har ont ÖVERALLT .. i fötterna .. stackars, stackars fötterna!! I axlarna .. högeraxeln ståtar med ett tydligt blåmärke som bevisar att jag minsann shoppade på ordentligt och utnyttjade tiden till bristningsgränsen!! Förmodligen har jag blivit ett par centimeter kortare också .. av allt släpande och bärande!

Ett nytt armband är ju aldrig fel .. ju tyngre desto bättre när jag måste släpa med mig varje enskild pinal vart jag än går, eller hur?




Och var det något som jag verkligen INTE behövde så var det en ny väska .. så vad gör jag?? Springer och köper TVÅ?? Tillsammans väger de alldeles för mycket med tanke på att det enda jag fick ta med mig hem var handbagaget som inte fick väga mer än 10 kg. Men det hade ju varit idiotiskt att avstå när båda kostade under 350 skr .. tillsammans!!! Visst var det ett riktigt beslut???





På den positiva sidan kan jag väl skriva upp att jag inte fick minsta utrymme för sprit eller cigaretter .. så det kan väl nästan kallas för en hälsoresa??

Eller speedshopping .. och nu ska jag snart packa upp och se vad det blev?

2 kommentarer:

  1. Någon sa:
    "Efter femtio är inte frågan om man har ont, utan var man har ont".

    SvaraRadera
  2. Så sant!! Och nu har jag ont ÖVERALLT!!! ;-)))

    SvaraRadera