måndag 8 mars 2010

Aha .. var det så det var!!

Jag har inte upprörts över cirkusen runt Tiger Woods och hans otrohetsaffärer, det känns liksom som en sak mellan honom och hans familj. Det är ju inte direkt ovanligt med otrohet och det enda som skiljer i det här fallet är att föremålen för Tigers heta känslor har varit så många.

Däremot så reagerade jag väldigt starkt när hans hustru Elin var ensam på dotterns barndop? DET är väl väldigt märkligt att en pappa avstår från att närvara när barnet döps??? Det kändes känslokallt och nonchalant.

I dagens Expressen fick jag till slut ett svar och kan därmed packa ihop upprördheten och glömma det hela.

Det var Tigers lilla mamma som inte accepterade en kristen dopcermoni och inte ville att han skulle närvara!!

Sedan kan jag ju spilla tankemöda på att fundera över hur en man är funtad när han hellre stannar hos mamma än är med fru och barn .. men det tror jag att jag struntar i.

2 kommentarer:

  1. Snacka om att det doftar Oidipus någonting om det hela.

    SvaraRadera
  2. Vad det än luktar .. så inte luktar det bra!! :-(

    SvaraRadera