söndag 28 mars 2010

Åh .. Östros???

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta men Östros är ute och valfiskar. Han går till hårt angrepp mot vad han kallar Alliansens "skattepopulism" och värst av ALLA är Maud Olofsson!!

Maud Olofsson!! Usch!!! Hon har svikit ALLA, för finare väljare på Stureplan .. säger mannen vars parti har utsett Tomas Bodström till att ragga väljare i innerstaden och vars partiledare flitigt syns i storstadsvimlet på kändisfester, kändisresor och i pridefestivaler ivrigt frotterande med kultureliten???

Maud Olofsson är hemsk!! Usch!! Säger mannen som vill HÖJA skatterna i stället och skapa nya sammanslagna myndigheter av de gamla ofantliga, ineffektiva kolosserna och tror att det ska bli en ännu ofantligare men effektiv(?) koloss av det hela?

Maud Olofsson ÄNDRAR sig och sviker sitt parti .. säger mannen som är samarbetspartner med det parti som ändrat sig mest och i flest frågor det sista decenniet??

Är han rolig eller sorglig, Thomas Östros??

Jag kan banne mig inte bestämma mig för vilket?

2 kommentarer:

  1. En bra clown skall vara tragisk har jag läst. Om nu rödgröna röran skulle vinna (GUD FÖRBJUDE)kommer vi för första gången i historien att få en rolighetsminister då, oavsiktlig men ändå en sådan minister.

    SvaraRadera
  2. Jag kan inte fatta VAR sossarna hittar alla komiska typer????

    SvaraRadera