fredag 26 februari 2010

Jag klarar mig utmärkt utan banderoll och slagord!!

Jag är trött, trött, trött!! I dag har jag suttit i bilen och utfört större och mindre ärenden större delen av dagen. När jag kom hem hade istäcket på trappan och verandan tinat så pass att det hade varit tjänstefel att inte passa på att hacka bort det .. så då gjorde jag det.

Det värker i armar och axlar .. men när vi ätit middag måste jag lassa in minst 4 säckar pellets i behållaren till pelletsbrännaren innan jag kan sänka mig ner i ett VARMT bad .. åhhh, vad jag längtar!

Sedan ska jag kura ihop mig i soffan och stänga av hjärnkontoret och låta ögonen följa turerna i Let´s Dance.

I kväll är det musikaltema och jag läser att Gudrun Schyman fått musikalen Evita på sin lott.

Hon vill göra sin dans till ett politiskt ställningstagande!!

Dansa med en slagkraftig banderoll!!

Det tycker inte TV4 är någon bra idé. Det är sällan jag och TV4 har samma syn på någonting .. men i kväll kan jag nog hålla med.

För det första så är väl inte Let´s Dance rätt forum för politiska utspel .. vad ska sponsorerna säga? .. och för det andra så tror jag inte att det är så många som orkar lägga märke till det, om det nu händelsevis förekommer.

Det är för jobbigt .. det är fredagkväll .. åtminstone jag vill slappa, låta bli att tänka och bara bli underhållen .. så kravlöst som möjligt, tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar